Retour aanmaken
Retourneren
Retouradres (Geen bezoekersadres): Laan van Avant-Garde 471, 3059VA Rotterdam.
Liever een retourformulier? Neem contact met ons op!
Twijfel je of jouw artikel onder ons retourbeleid valt? Controleer dat hier.
Stap 1
Zorg er voor dat u uw artikel in de originele verpakking en onbeschadigd opstuurt. Wij vragen u het pakketje te verpakken in doorzichtige tape, geen duct tape.
Stap 2
Zet op een papier uw adres als afzendadres en benoem ook ons adres als afleveradres. Als u een pakket retour stuurt moeten wij ook kunnen achterhalen van wie dit pakket komt. Doet u dit niet zit er een kans in dat uw pakket zoek raakt bij PostNL of DHL of dat wij een pakket niet aannemen.
Stap 3
Meld uw retour aan bij ons via de mail info@zanala.nl, graag vernemen we de reden waarom u uw artikel retourneert. Zodra u gebruik maakt van uw retourrecht krijgt u, na ontvangst van iban gegevens, uw geld binnen 10 dagen teruggestort. Houd rekening dat de retours kosten voor eigen rekening zijn!
Let op! Graag vernemen we van u bewijs dat u het artikel retour hebt verstuurd naar ons, dit kan een verzendbewijs van DHL / PostNL zijn of een bevestigingsmail van een transporteur.
Stap 4
Verzend het pakket via PostNL of DHL. Dat zijn de goedkoopste manieren om te retourneren. De verzend- of afhaalkosten zijn voor eigen rekening. Hiervoor vragen wij uw begrip.
Let op! Mochten de goederen bij ons beschadigd, onverzorgd of niet volgens onze voorwaarden aankomen, zijn wij genoodzaakt de goederen niet in ontvangst te nemen en heeft u geen recht op uw retourrecht.
Wanneer het een klacht betreft graag altijd foto's meesturen. We gaan dan samen met u bekijken hoe we dit tot uw tevredenheid kunnen oplossen.
Voor meer vragen neem contact met ons op.