Retourbeleid

 

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van uw artikel om een retourzending aan te vragen & te versturen.

 

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking. Houd er rekening mee dat de retourkosten naar ons warehouse in Azië voor de klant zijn, ook eventuele douane- of invoerkosten zijn voor rekening van de klant.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@zanala.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe je je pakket kan retourneren en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

U kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via info@zanala.nl

Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en dit direct kunnen oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen wij geen retourzendingen accepteren voor items die gekocht zijn tijdens bijvoorbeeld onze black friday sale, kerst sale, nieuwjaars sale,outlet of sluitings sale. Vanwege hygiënische overwegingen accepteren wij geen retourzendingen van BH's en ondergoed, ongeacht of deze zijn gepast of gedragen.

Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt te retourneren, en zodra de retournering is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
Wij zullen u op de hoogte stellen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. 

In het geval van een geschil tussen de klant en de consument met betrekking tot onze producten/diensten, zullen de kosten voor het oplossen van het geschil gelijkelijk worden verdeeld tussen beide partijen, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.